Here we go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ashley Kolster - WaarBenJij.nu Here we go! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ashley Kolster - WaarBenJij.nu

Here we go!

Door: Ash

Blijf op de hoogte en volg Ashley

16 Juli 2014 | Nederland, Schiphol

Hier zit ze dan. Alleen. Op eigen voetjes. Breed glimlachend naar het scherm te staren. Met het uitzicht op talloze vliegtuigen die de mensen naar verschillende bestemmingen brengen. Mijn bestemming wordt vandaag Curacao!

Ik kon hier altijd alleen van dromen en vandaag gaat die droom in vervulling. Werken in het ziekenhuis op Curacao!
Ik ben zo ver gekomen voor mn gevoel. Zeker het afgelopen jaar waarin vele mijn konden vertellen dat ik veranderd ben, gegroeid zoals een verpleegkundige zou moeten in het derde jaar.

Ik voel mij goed, geen last. Wel zitten er nog bacteriën in mijn lichaam en de kans dat er nog een ontsteking optreed is aanwezig. Maar de preventieve middelen zijn mee.
Papa bracht mij vanmorgen om 5 uur richting schiphol. Ik hou niet van afscheid nemen. En de mensen die mij goed kennen weten dat. Bij mij moet je gewoon ineens weggaan. Geen geknuffel, geen gekus of geklef anders schiet ik vol. Gisteravond iedereen gedag gezegd.

Ik begin 17 juli(morgen) aan mijn eerste stagedag.
Wat mijn uren of dagen zijn heb ik nog geen idee van.
Dat hoor ik morgen allemaal. De tijden zijn van 7:30 -15:00.
Ik wil daar voornamelijk infusie gaan beoefenen,zodat als ik terug kom ik bekwaam ben in het omgaan met infusie pomp en infusiezakken. Ook ga ik observeren hoe zij daar werken. Dit wordt voor een deel mijn afstudeer opdracht.
Er is gelukkig tot nu toe geen vertraging en alles loopt soepel en naar wens. Wel is dr hier op het nieuws steeds te horen dat er een aantal uur geleden een schietincident geweest waarbij twee doden zijn gevallen en een aantal gewonden.

Nu is het tijd om langzaam de gate op te zoeken en met de nieuwe dreamliner een vluchtje te maken. Ik land daar om 13:40 uur de tijd van Cura.

Ai yaie!
Tot snel nederland!

Liefs Ash

  • 16 Juli 2014 - 09:14

    Cathy:

    Ik vind je stoer! Je doet het toch maar...

  • 16 Juli 2014 - 10:02

    Dessa:

    Veel plezier wijfie!!! Xx

  • 16 Juli 2014 - 12:11

    Lisanne:

    Goed bezig hunn! Zet 'm op

  • 16 Juli 2014 - 12:40

    Demi:

    Je bent mijn toppertje! Knap hoor! Ik zal je missen... maak veel foto's van hoe het er daar uitziet, doe ik dan ook! Kunnen we dan tijdens het ijsje eten laten zien! Xx hou van je en have damm much fun my girl!

  • 16 Juli 2014 - 12:41

    Merel Van Rongen:

    Leuk om te lezen wat je gaat beleven, ga je verslagen volgen.
    Succes schat. Je bent een top verpleegkundige!

  • 16 Juli 2014 - 22:06

    Ton:

    Zet hem op meissie. Ben trots op je. You can do it. Dad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 6780

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Mijn eerste reis

19 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

New York City

03 Juli 2013 - 13 Juli 2013

Egypte: Hurghada

Landen bezocht: