New York City - Reisverslagen van Ashley Kolster - WaarBenJij.nu New York City - Reisverslagen van Ashley Kolster - WaarBenJij.nu

New York City

Ik mocht met mijn allerbeste vriendin mee voor 6 dagen naar New York.
Deze wereldstad wat ik altijd alleen in film zag slaapt inderdaad nooit.
Ik kon er altijd alleen maar van dromen en dit keer kwam de droom uit.Ik heb mijn ogen daar uit gekeken. 3 blokken verwijderd van Times Square en elke dag een nieuw deel van de stad maakte mijn verwachtingen meer dan compleet.
Ik kijk er nog elke dag met een grote glimlach aan terug. Dit was wel echt supervet!
Ik ben nog niet klaar met New York en hij nog niet met mij!

Recente Reisverslagen:

Ashley

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6774

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Mijn eerste reis

19 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

New York City

03 Juli 2013 - 13 Juli 2013

Egypte: Hurghada

Landen bezocht: