One week 2 go! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Ashley Kolster - WaarBenJij.nu One week 2 go! - Reisverslag uit Julianadorp, Nederland van Ashley Kolster - WaarBenJij.nu

One week 2 go!

Door: Ash

Blijf op de hoogte en volg Ashley

09 Juli 2014 | Nederland, Julianadorp

Vandaag over precies een week vertrek ik.
Ik heb totaal nog geen besef of überhaupt een gevoel dat ik daar daadwerkelijk naartoe vertrek.
Ik heb de afgelopen weken te kampen gehad met een raar virus waardoor, ik elke keer opnieuw ziek werd. Antibiotica deed niet wat het zou moeten doen en de angst dat ik niet weg zou kunnen werd met de dag groter. Ook nu tikt de tijdklok nog, want ik heb weer twee ontstekingen en zullen wij van het weekend gaan zien of ik nu echt genezen ben. Ik had alles al voordat ik ziek werd voorbereid, voor nu zijn het echt de kleine dingetjes die je nog erbij wil voegen.

Ik heb zelf een aantal formulieren gemaakt. Om mij op school volgend jaar in te kunnen dekken. Misschien zelfs alsnog vrijstelling kan krijgen voor bepaalde onderdelen. Voornamelijk de uren die ik daar zal lopen zullen afgetekend worden en de verpleegtechnische handelingen die ik daar ga uitvoeren.

Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar hoe zij hun werk doen, wat is hun systeem, ontwikkelingen, omgang, regels, protocollen? En wat kan ik daar aan toevoegen of juist van leren om mee te nemen naar Nederland.
De komende weken kun je mij hierop volgen. Ik hoop elke dag een verslag uit te brengen van de dingen die ik meemaak of juist van leer.

Te aworo Curaçao!
Ash



  • 09 Juli 2014 - 12:09

    Kees Laan:

    Ben erg benieuwd Ash, ik ga het volgen.

  • 09 Juli 2014 - 12:19

    Astrid:

    Ziet er goed uit wijfie! Hopelijk knap je snel op en kun je je energie volledig in de reis en je avontuur stoppen!!
    Dikke kus, Astrid.
    XXX

  • 09 Juli 2014 - 16:14

    Thea:

    Trots op je .....je doet het toch maar effies he....4 weken van je zomer vakantie besteden aan een stage in een ziekenhuis op Curacao....kanjer

  • 10 Juli 2014 - 23:24

    Ria:

    Heel veel succes en plezier daar Ash, maak er een leerzame maar natuurlijk ook leuke tijd van. We gaan je stiekem wel een beetje missen hoor! Alvast dikke kus en knuffel van Rob en mij XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ashley

Actief sinds 12 Juni 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 6783

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 13 Augustus 2014

Mijn eerste reis

19 Oktober 2013 - 26 Oktober 2013

New York City

03 Juli 2013 - 13 Juli 2013

Egypte: Hurghada

Landen bezocht: